Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LiSSy schreef:stuur eens een PB naar rubywhite, geloof dat zij er stro doorheen gooide en dat dat goed hielp
). danamuts schreef:hier nog een die zich meldt met een veel te zware mulle bak. Gelukkig van het weekend de tractor weer aan de gang gekregen. Dus we kunnen hem nu slepen. Ben ik daarmee klaar, wil ik de sproeiers aanzetten... doet de hele pomp het niet meer:S:S
tienus63 schreef:danamuts schreef:hier nog een die zich meldt met een veel te zware mulle bak. Gelukkig van het weekend de tractor weer aan de gang gekregen. Dus we kunnen hem nu slepen. Ben ik daarmee klaar, wil ik de sproeiers aanzetten... doet de hele pomp het niet meer:S:S
Waarschijnlijk is dat probleem simpel op te lossen; even de de onderdelen die je gemakkelijk los kunt halen van de pomp los halen en de prut; ijzerdeeltjes etc eruit schudden.
Onze pomp en sproeiers zitten na een winter stil te hebben gestaan ook verstopt met ijzerdeeltjes etc.