Graag jullie reacties, ik wil hem namelijk ook aanschaffen, maar wil eerst weten of het ook helpt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mirel schreef:Wij hebben voor de paarden in elke stal een koeborstel hangen, dat is een stuk goedkoper.
Je kunt ze bij de Welkoop halen.
Volgens mij ook bij http://www.agradi.nl
Ik vind dat het goed helpt.

cow_girl schreef:mirel schreef:Wij hebben voor de paarden in elke stal een koeborstel hangen, dat is een stuk goedkoper.
Je kunt ze bij de Welkoop halen.
Volgens mij ook bij http://www.agradi.nl
Ik vind dat het goed helpt.
Hi, ik heb net ff gekeken dat zijn deze:
Maar daar zit een veer aan de bovenkant, gaat dat wel werken? is het niet zo dat het bovenste gedeelte dan los op de manen komt te liggen en dat het alle kanten op beweegt?
Citaat:Wij hebben een enkele borstel, dus alleen de rechtop staande.
Ik heb ze op de site niet kunnen vinden, die jij hier toont werken bij onze koeien super.
Ze veren goed mee en zijn een stuk steviger dan die van de paardendrogist.(alleen iets duurder)
Bij ons gaan die borstels een paar jaar mee, ze worden door ongeveer 200 koeien gebruikt.(zegt wel iets over de kwaliteit
Mijn paard gebruikt em heel veel, hij hangt er nu zo'n half jaar en begint nu goed te slijten, in t midden is de helft van de haren eruit.

Banjer schreef:Banjer gebruikt deze borstelframe ook, alleen heb ik 'm gekocht bij Divoza...
Ze schuurt er goed aan, de haren worden wel wat gespaard. Alleen de spray die erbij zit, die moet voorkomen dat het paard de borstels gaat aanvreten werkt niet echt...
Weet iemand of de borstels te vervangen zijn?
Steffie89 schreef:Inderdaad gewoon een gewone borstel..
Pauline schreef:Tegen bijten kun je gewoon cribbox gebruiken?
).
maar ze heeft de bezems dus nog niet gebruikt... dus kan nog niet zeggen of het gaat werken, maar hoop het wel
waren allemaal plukjes uit, heb er nu vies spul tegen het bijten van bv een deken opgespoten... en ze heeft het niet meer gedaan.