Even een vraagje..: kan iemand mij leren om manen te trekken? of heeft iemand tips? Ik weet niet of dat zo via bokt kan hoor.. maar ik wou het gewoon even vragen
Ik heb het ooit eens gedaan, maar dat was heel lang geleden!Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb het ooit eens gedaan, maar dat was heel lang geleden!

Veerluh schreef:o.. ik dacht dat het veel moeilijker was.! Misschien had ik eerst veel te moeilijk gedaan! haha!![]()
En je kunt gewoon met elke manenkam manen trekken?!
fuego3 schreef:ik ben een fan van een manen mesje het is wat vriendelijker voor je paard al is er nog nooit een paard aan bezweken hoor dat trekken groeten fuego
.
_sjors_ schreef:fuego3 schreef:ik ben een fan van een manen mesje het is wat vriendelijker voor je paard al is er nog nooit een paard aan bezweken hoor dat trekken groeten fuego
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar met zo'n mesje kan je de manen niet gelijk uitdunnen. Mijn paard heeft nogal dikke manen en als je het dan alleen met een mesje doet dan wordt het uiteindelijk helemaal zo'n dikke bos. Maar voor een paard met dunne manen is het wel handig natuurlijk.
Manen trekken doe ik altijd gewoon met een trekkammetje. Een kort plukje nemen, even touperen, kam op de lengte die je wil hebben zetten, overgebleven manen van het plukje om je kam draaien en eruit trekken.