tips verzorging voor fotoshoot!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

McSquizzy

tips verzorging voor fotoshoot!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 10:01

Ik weet niet of het hier goed staat...
Zondag heb ik met Valentino een fotoshoot door een professionele fotografe Haha! . Kijk er al echt naar uit!! Dat is iets wat ik al heel lang wilde...

Nu moet hij er natuurlijk wel top uitzien!!
Dus is de vraag hebben jullie tips?

* Zou ik hem invlechten?
Ik heb hierover dit handige topic gevonden : viewtopic.php?f=13&t=638985
Ik heb dit nog nooit gedaan, dus de kans dat het mislukt is vrij reeël.

* Hoe kan ik hem extra laten blinken?
Ik heb de show sheen gekocht deze week. werkt dit goed?
Ik heb ook hier gelezen over babydoekjes, babyolie... Hoe gaat dit dan in zn werk?

* Zaterdag gaat het best nog regenen & waaien, dus ik denk niet datk hem nog ga wassen, aangezien we geen solarium hebben. Of is dit echt nodig?
Hij is natuurlijk ook gezegend met 4 witte sokjes... Die ga ik nog wassen met betadine shampoo zondagmorgen.

Dat word waarschijnlijk nog n blitz bezoekje aan de ruitersportzaak...

Emori

Re: tips verzorging voor fotoshoot!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:46

uhm
ja zorg ook dat de oogjes goed schoon zijn Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:51

nog een tipje:

Je paardje wassen (het wordt mooi weer) en dan na het wassen een fles Equistar (of ander merk, ik deed die van de Lidl) over hem heen uitsmeren. De vacht is dan doordrenkt met dit spul en vuiltjes krijgen amper grip op de haren. Zo blijft hij mooi glimmen voor zondag bij het foto's maken.

Oh lees net dat je niet wilt wassen misschien... nou ja ik heb een met veel wit en die zou ik ook wassen voor een shoot denk ik.

Neusgaatjes ook even met het babydoekje afvegen.

De bovenste oogleden en de onderste oogleden kan je even afvegen met zo'n babydoekje. Even de lange oogharen ook vuil/prutvrij maken.

Hoefjes netjes lakken/invetten na het afspoelen en dan goed laten drogen voor je het zand in gaat.

Babydoekje langs het kruis/poepgat, voor als je foto's laat maken met staart op de rug (dan zie je het poepgat misschien).

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:55

Zorg dat ogen, neus etc. goed schoon is. Verder zijn mijn tips al genoemd Knipoog Succes en natuurlijk: Veel plezier!

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:25

het is vandaag al, dus misschien lees je het niet meer, maar neem iets mee waarop hij/zij reageert zodat je de oortjes naar voren krijgt op de foto. Verder is een mooi schoon halstertje met bijpassend halstertouw ook mooier als je hem vast moet houden; dit zie tenslotte op elke foto terug. Boven en onder de ogen een beetje babyolie of bright eye smeren; idem rondom neusgaten en mond. Succes !!