Zware bak ( zand ) straks polyvlokken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dees1980

Zware bak ( zand ) straks polyvlokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 09:02

Een kennisje van mij heeft een bak van 18x38 en daar ligt nu zand in wat vreselijk zwaar is.

Over 2 maandjes willen ze er polyvlokken in , die komen dan op dit zand en er komt een sproeier op.

Heeft iemand er ervaring mee of dit gaat werken of helpen de vlokken niet om er een goede bak van te maken????

manuliza

Re: Zware bak ( zand ) straks polyvlokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:16

ik zou er ook een ander soort zand in gooien die wat minder zwaar is. Want je kan er wat opgooien maar als het eenmaal vermengt is met het zand maakt hij naar mijn mening niet uit wat je erover gooit

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:25

..misschien stomme vraag..maar zijn die polyvlokken dat lichtblauwe soort van viltachtig spul?...zo ja...dat hebben wij in de nieuw aangelegde bak liggen WAT EEN DRAMA!...de bak is na twee maanden nog steeds loodzwaar en de mensen die het hebben geleverd zeggen maar steeds 'het moet inzakken'...nou, ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren maar voorlopig nog niet(en het heeft toch echt wel geregend in de tussentijd en niet zo zuinig ook)..of ze hebben te weinig over het zand heen gegooid en dat er meer overheen moet??...maar anders zou ik gewoon zeggen..houtsnippers!!...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:00

Dimitri schreef:
..misschien stomme vraag..maar zijn die polyvlokken dat lichtblauwe soort van viltachtig spul?...zo ja...dat hebben wij in de nieuw aangelegde bak liggen WAT EEN DRAMA!...de bak is na twee maanden nog steeds loodzwaar en de mensen die het hebben geleverd zeggen maar steeds 'het moet inzakken'...nou, ik weet niet wanneer dat gaat gebeuren maar voorlopig nog niet(en het heeft toch echt wel geregend in de tussentijd en niet zo zuinig ook)..of ze hebben te weinig over het zand heen gegooid en dat er meer overheen moet??...maar anders zou ik gewoon zeggen..houtsnippers!!...

Wij hebben zoiets, dan in donkerblauw en wit, met stukjes rubber erdoor. Wat geweldig! Niet nat te krijgen al zou je het willen, veert lekker, en als je valt doet t geen pijn... Geweldig spul! Mengt trouwens ook totaal niet met het zand, maar vormt echt een stevige bovenlaag...