Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
katiavl schreef:Neen dat mag hij niet, zoogdieren zijn niet gemaakt om na de zoogperiode melk te drinken, mensen dus ook niet
Zou het dus niet geven
Sannum schreef:katiavl schreef:Neen dat mag hij niet, zoogdieren zijn niet gemaakt om na de zoogperiode melk te drinken, mensen dus ook niet
Zou het dus niet geven
Huh?? Dus jij zegt hier nu dat melk uit een pak slecht is voor mensen?
hahahah daantjuhhh schreef:Ja, melk blijkt dus sinds vorig jaar ook voor de mens slecht te zijn!
Melk is alleen goed in de zoogperiode!

Sannum schreef:Bijzonder, dat wist ik niet.

daantjuhhh schreef:Sannum schreef:Bijzonder, dat wist ik niet.
Is nog een mega groot topic over geweest!
@katiavl, Maar het werd vorig jaar echt bekend bekend gemaakt!

classic_life schreef:is yoghurt dan ook slecht? daar zeggen ze toch altijd over dat het gezond voor de darmflora is...?
en het is gezond voor de darmflora omdat het bacterien bevat
mensen die volwassen zijn hoeven niet meer te groeien. Onze beenplaten zijn gesloten en ....
maar dat is controversieel en in zijn babyvorm katiavl schreef:classic_life schreef:is yoghurt dan ook slecht? daar zeggen ze toch altijd over dat het gezond voor de darmflora is...?
Omdat het maar een kleine hoeveelheid isen het is gezond voor de darmflora omdat het bacterien bevat
Over het lactose intolerant is eigelijk nog niet het ergste aspect, melk is voor te groeienmensen die volwassen zijn hoeven niet meer te groeien. Onze beenplaten zijn gesloten en ....
Daarom kan het kanker stimulerend zijnmaar dat is controversieel en in zijn babyvorm

Eilandje schreef:Zucht, vorige week was er een topic met de vraag of paarden pap mogen eten, en nu dit weer.
Wat is dat toch met de wens die sommigen blijkbaar hebben om hun paard te vermenselijken
een paard heeft maar één ding nodig en dat is ruwvoer, in grote hoeveelheden. Eventueel aangevuld met een beperkte hoeveelheid krachtvoer, afhankelijk van het paard in kwestie en het werk dat het verricht. Menseneten laat je beter achterwege. Tenzij op DA-advies ofzo.
Ik heb vroeger trouwens wel iemand gekend die melkpoeder gaf bij het krachtvoer, maar de (on)zin daarvan is me ontgaan.
Sfiejj schreef:Eilandje schreef:Zucht, vorige week was er een topic met de vraag of paarden pap mogen eten, en nu dit weer.
Wat is dat toch met de wens die sommigen blijkbaar hebben om hun paard te vermenselijken
een paard heeft maar één ding nodig en dat is ruwvoer, in grote hoeveelheden. Eventueel aangevuld met een beperkte hoeveelheid krachtvoer, afhankelijk van het paard in kwestie en het werk dat het verricht. Menseneten laat je beter achterwege. Tenzij op DA-advies ofzo.
Ik heb vroeger trouwens wel iemand gekend die melkpoeder gaf bij het krachtvoer, maar de (on)zin daarvan is me ontgaan.
Ik ga hier compleet in mee!
ik ook.