Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar het houdt wel een paard) en het gaat lang mee. Volgensmij ook niet heel duur.famkeY schreef:Wij hebben beoband, wel een investering maar het blijft mooi en gaat niet hangen.
hopla schreef:famkeY schreef:Wij hebben beoband, wel een investering maar het blijft mooi en gaat niet hangen.
Beoband vind ik erg mooi maar de verkoper van omheiningen die overigens ook beoband verkoopt heeft het ons afgeraden.
De band gaat toch hangen na een paar jaar en je hebt enorm veel tussenpalen nodig, wel om de 2 meter. Hij zei dat de meeste na 5 jaar de band wegdoen.
Dus we hebben gekozen voor breed schriklint.
Ik vind hout ook erg mooi maar erg gebruiksonvriendelijk (veel onderhoud) en best wel duur.
famkeY schreef:Mooie verkoper dan....je wilt niet weten hoelang wij nu al doen met beoband. Jaren en het hang niet. De buren bij ons hebben ook breed schriklint en dat begon al naar 1 jaar te hangen. Nu is het een heel karwei om het beoband vast te zetten, maar als het eenmaal zit heb je er heel lang plezier van.
Voor buizen zou ik niet gaan. Ik heb vaak vliegles gehad en kwam altijd achter het beoband terecht, ik moet er niet aan denken als daar buizen zaten.
TisUnique schreef:Wij hebben breed schriklint, palen staan zo ongeveer 4 meter uit elkaar. Bevalt goed, nu het een jaar of 8 staat is het lint toch wel aan vervanging toe, maar ik kies toch weer gewoon voor breed schriklint, voor het 'mooie' wordt het deze keer wel groen. Voor 2 rollen van 200 meter zijn we dan nog geen 100 euro kwijt en hebben we weer een nette omheining.
Rondom de wei hebben we van dat dikke koord staan (ook groen), voordeel daarvan is dat het wat minder windgevoelig is, de stroomdraadjes in het het lint breken als ze veel klapperen in de wind, dus dan wordt je stroom niet meer zo best doorgegeven, maar voor in de rijbak vind ik dat geen probleem, daar hoeft ook geen stroom op.

runningkawa schreef:Koord wil ik ook nooit
Lint, dat dunne moet als het goed is knappen
Hier is het iig al een keer geknapt toen zanda er door vloog
Die draad die jij noemt is super, maar hebben ze alleen in het wit of niet?