magneetveld producten/therapie.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marloezzke

magneetveld producten/therapie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 20:16

wie kan mij meer vertellen of heeft ervaring met magneetveld producten/therapie?

Esther28

Re: magneetveld producten/therapie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 11:50

volgens mij op www.magnacare.nl kan je de enige leverancier hier in NL vinden. Die vrouw heet volgens mij Arja....

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:02

Kieffer heeft frontriemen met magnetveldtherapie (en ook armbanden) Christ heeft magneetveldprodukten in hun assortiment.

Wij hebben zelf de frontriem van Kieffer maar merk er weinig van Haha!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 20:38

het gaat me meer om de dekens e.d

de frontriemen verkopen wij ook, ma dat is niet echt wat ik zoek.
vind dat er eigenlijk maar weinig over bekend is.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:16

Die dekens zijn er ook al langer, net als beenbeschermers, onderleggers volgens mij zijn er ook rijhandschoen met magneetveldtherapie.... geen idee of het onbekendheid is.. maar ik zie de absolute meerwaarde er niet van in.
Hoe leg ik dat uit:
Met veel van dat soort dingen is het zo dat er naast de aanschaf ook een ander patroon aangepast wordt, even paard gerelateerd: paard komt meer op de weide, krijgt meer beweging, betere doorbloeding..en de hoeven hebben een betere conditie gekregen.. de eigenaar schrijft dat toe aan die magneetjes... (snap je wat ik bedoel ?) Bij mensen idem, maar dat is mijn persoonlijke mening.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 17:17

ja ik snap wat je bedoelt.

ik weet dat de dekens e.d al een aantal jaren op de markt zijn, veel vraag is er niet naar.

een tijdje terug was ik bij de tack factory in erp om de nieuwe collectie uit te zoeken en toen zijn we ook ff in de stallen geweest, salinero stond toen met zo'n deken op en ik was benieuwd of er meer ervaringen mee waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 18:59

Op de Paardendrogist bij de Magneetveldtherapie-producten staat misschien wat meer info?
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vind het wel interessant; hou het topic ff in de gaten Lachen .