Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tessaar schreef:Je zegt dat hij een grote wond heeft aan zijn been. Is hij naar de dierenarts geweest hiervoor? Zo ja, heeft hij je dan geen advies gegeven over hoe en wat? Waar zit de wond, is het echt ernstig?
Je hebt natuurlijk best kans dat hij aan de stapmolen gek gaat doen, aangezien hij 2 weken binnen heeft gestaan. Misschien handiger ff met hem te lopen voor 10 min met een hoofdstel in ofzo, om te kijken hoe hij is voordat je hem aan de stapmolen zet. Als hij gek gaat doen aan de stapmolen, misschien dat de wond dan weer open gaat.
switchx schreef:Bijna goed; het stond in de In de Strengen. Reuze interessant artikel. Als TS er belang bij heeft kan ik dit artikel ingescand naar haar mailen. Stuur me dan effe een pb'tjeMijne gaat wanneer het uitkomt elke dag een half uur in de molen (stenen)
Er stond laatst een heel stuk over in de hoefslag(?) Daar stond in dat het het beste was om 2x p.d 30 minuten in de molen te zetten afhankelijk van wat de ondergrond is. De molen zorgt dat ze in een redelijk goede conditie blijven omdat ze zo ong 6 km afleggen (was geloof ik in 30 min)
Ik zou ook rustig opbouwen gewoone erst een kwartier en dan 20 minuten en dan 25 en dan half uur
Ben je wel naar de veearts geweest dan ? zojha heeft die niks gezegt dan
? wat je moet doen ?