Mijn vriendin heeft net een pony gekregen. Een shetlander. Toen hij de eerste dag aan kwam zette ze haar op het land. Daarna ging ze hem poetsen. En toen al meteen de staart wassen
De pony stond helemaal te trillen op zijn benen en gleed af en toe weg. Daarna zette ze haar weer in de weg. En even later ging ze hem longeren. 10 min. maar ze wist niet hoe het moest dus ging het soms een beetje verkeerd. Toen ging ze met hem springen over zelfgemaakte hindernissen. De pony kreeg ff pauze en ze ging weer longeren. Daarna weer springen en toen ze klaar waren was de pony ontzettend bezweet. Ze heeft nog bijna niets voor haar pony en dus ook geen zweetdeken ofzo. Ik had gezegt dat ze haar dan maar ff met een handje stro moest afdrogen. De dag daarna had ze weer de staart gewassen. aar omdat de pony niet meer op de 'poetsplaats' durfde had ze het in de wei gedaan. En weer zoveel gewerkt enz. Ik vraag me af of ze niet een beetje veel van de pony vraagt? Hij had hele slechte conditie want bij zijn vorige baas heef hij niets moeten doen dan in het land staan. Wat vinden jullie hiervan? en zal ik wat tegen haar zeggen daarover of haar gewoon laten gaan??

Nee, maar ik stond dus te kijken komt haar vader aanlopen met 4 sneetje vers wit brood. Maar ik zei nog maar even niets want haar vader heeft een redelijk kort lontje