Hoi
Wij zijn 2 meiden die ons aanbieden als bijrijder. Hioeft niet samen maar kan, anders zou het leuk zijn als we iets op dezelfde stal kunnen vinden. Hieronder kun je lezen wie we zijn. Lijkt het je wat reageer dan...
Ik ben Laura, een 22 jarige meid en woon in Mierlo-Hout. Ik bied me aan als bijrijder voor 1 keer in de week. De dag kan in overleg worden bepaalt. Ik heb ongeveer 14 jaar ervaring, momenteel rij ik niet, reed tot voor kort op een manege alleen dat beviel niet zo goed. Zo gewoon een leuk adres war ik met paarden bezig kan zijn, ik rijd het liefste buiten. Ook springen vind ik erg leuk. Ken of ben je iemand die een bijrijder zoekt mail me dan...
Het liefste in de omgeving Helmond, Laarbeek. Ik heb zelf vervoer dus dat moet geen problemen geven.
27 jarige meid uit Stiphout (Helmond) bied zich aan als bijrijdster voor 1 a 2 dagen per week. Ik heb 16 jaar ervaring en rijd momenteel niet. De laatste keer dat ik gereden heb is alweer een jaar geleden.
Ik zoek een rustig, betrouwbaar paard (niet al te groot) of pony om lekker recreatief mee te rijden en te knuffelen.
Ook voor mij is vervoer geen probleem.
Groetjes, Lean & Laura