ik had een vraagje.
mijn kwpn ruin toen ik hem een half jaartje terug kreeg , had hij korte manen en ik wou die laten groeien nu zijn ze 15 cm maar zo super dun , Dus mijn vraag hoe krijg ik zijn manen voller..????
xxx liindatJee_
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

magli schreef:Ik denk nt dat het aan je kam ligt dat de manen zo dun zijn, ik doe de manen en staart met een gewone borstel (voor mensen hun haar te kammen).
Als je toch denkt dat het aan je kam ligt, kun je een kopen met zo allemaal haartjes, is veel zachter en kamt ook heel goed.

magli schreef:Idd, dit bedoel ik. Het duurt een tijd voordat alle haren weer mooi en vol zijn aangegroeid maar als het dan zo ver is hem je wel mooiere en dikkere manen op een gelijke hoogte.
ikenindi schreef:magli schreef:Ik denk nt dat het aan je kam ligt dat de manen zo dun zijn, ik doe de manen en staart met een gewone borstel (voor mensen hun haar te kammen).
Als je toch denkt dat het aan je kam ligt, kun je een kopen met zo allemaal haartjes, is veel zachter en kamt ook heel goed.
dat doe ik ook, maar ik bedoelde de manenkam, dus de plek waar de manen uit de huid komen;)

ikenindi schreef:daar krijg je toch geen vollere bos van?
die van mij had vroeger een volle bos, maar door de zomereczeem niet meer. nu zijn ze al redelijk lang, maar erg dun. ik heb nu een eczeemdeken, dus hoop dat ze nu een keer lang blijven, maar vraag me af hoe ik de bos dikker kan laten worden. meer van: meer haren uit die manenkam laten komen;) niet voller te laten LIJKEN, maar echt voller te laten ZIJN...