Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

friesiszwart schreef:wij hebbn eigen land: loonkosten loonwerker voor het maaien, schudden en inpakken per grote baal 25,20 euro per stuk
35,00 dan redelijk??? 
friesiszwart schreef:wij hebbn eigen land: loonkosten loonwerker voor het maaien, schudden en inpakken per grote baal 25,20 euro per stuk
Sirus schreef:Hoe vaker er gewikkeld wordt, hoe beter. Ik betaal ook 30,- voor een baal. Voer 1 baal in 2 weken op aan 2 shetten, 1 merens, 1 kwpn-er, 1 Dexterkoetje en 2 Hampshire Downs.

Sirus schreef:Hoe vaker er gewikkeld wordt, hoe beter. Ik betaal ook 30,- voor een baal. Voer 1 baal in 2 weken op aan 2 shetten, 1 merens, 1 kwpn-er, 1 Dexterkoetje en 2 Hampshire Downs.
Ik betaal er niets voor, krijg het gesponsord
wereldhummel schreef:Wij betalen 15 € per grote baal hier.

suffie schreef:Als bij ons de loonwerker komt om ronde balen te maken hebben wij gemiddeld 30 balen en dit komt dan op 25 euro per stuk. Wij verkopen ze voor 35 euro, want je heb er ook een hoop werk aan gehad met maaien, schudden en harken. Wij wonen in de Achterhoek, misschien verschilt het nog per streek?
wereldhummel schreef:suffie schreef:Als bij ons de loonwerker komt om ronde balen te maken hebben wij gemiddeld 30 balen en dit komt dan op 25 euro per stuk. Wij verkopen ze voor 35 euro, want je heb er ook een hoop werk aan gehad met maaien, schudden en harken. Wij wonen in de Achterhoek, misschien verschilt het nog per streek?
Ik woon ook in de Achterhoek, en wij kopen ze voor 15 euro
en zijn het ronde of vierkante balen en 1snede of 2de snede? gr emaartje