Ik zit nu in 6 Vwo en binnenkort,nou ja ik heb nog een tijdje,moet ik gaan kiezen voor een vervolgopleiding. Vroeger wou ik altijd dierenarts worden,maar aangezien ik gekozen heb voor profiel CM (vooral talen en wiskunde A1,met alleen biologie1 in het vrije deel) zit dat er niet helemaal meer in.
Vorig jaar ben naar de opendag van de CAH in Dronten geweest,voor de HBO-opleiding Paardenhouderij en Management,een bedrijfskunde-opleiding,maar dan vooral gericht op paarden,dit leek me echt heel erg leuk. Maarja,werk in de paarden vind je niet zo snel!
Ik kan natuurlijk ook een universitaire opleiding gaan doen,maar dan kan ik dus bijna alleen de taal en cultuurrichting op,en dat interesseert me eigenlijk weinig tot niet,ook al ben ik er wel goed in.Met een opleiding op dat niveau verdien je waarschijnlijk wel meer,het boeit me alleen niet zo.
Wat ik dus wou weten is of iemand van jullie misschien ervaring heeft met de HBO-opleiding.Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet neerzetten,maar ik twijfel gewoon zoveel! Of weet er misschien iemand anders nog een opleiding waar ik wat mee zou kunnen?
(Ik hoop dat jullie wat uit dit vage verhaal kunnen opmaken
)