Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bijoekimmie schreef:Ik begin altijd met 3 pakken vlas in een lege stal. Ik haal elke dag de stront eruit en de natte plekken haal ik er niet iedere dag uit maar zeker 2 x in de week. Doe ik dit niet dan vind ik het gaan stinken en dat vinden mijn buren niet prettig. Ik vul dus bij met 1 pak ofzo is net wanneer het nodig is. In de maand gebruik ik ongeveer 10 pakken. Lekker lastig verhaaltje maar ik kijk dus echt wanneer het nodig is.
.
Een ander paard bij ons op stal heeft hetzelfde en plast ook zoveel. Maarja dat wordt dus gewoon er meer in gooien denk ik. Ik heb heel erg de neiging om er juist niet te veel er in te gooien, omdat het dan elkaar aansteekt en ik moet het toch elke dag eruit halen. Maar dat moet je dus niet doen begrijp ik. Maar het is echt heel snel heel erg nat. Zowel onder als boven. Moet ik het er dan uithalen of er dan een nieuw pak overheen gooien?
Wat overigens helemaal geweldig is!!
ze heeft ook nat hooi.. soms te nat en daar word de stal helaas ook erg nat van dus moet je het sneller weggooien 
dat als het niet meer een mooi kleurtje heeft dat het eruit moet. Ik weet het niet maar je krijgt in het midden dan ook een hoge bult van de zeik en daarom heen is het nog redelijk, als ik daar schoon over heen gooi dan ligt het de dag erna aan de zijkant en zij ligt in de zeik. Is niet zo geweldig als je pony wit is.
In de winter heeft ze dus altijd een strontkop