Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dit gaat heel goed zo. Escardo schreef:Waar kan ik meer info vinden over goede opfok adressen.. In friesland weet ik er wel een aantal maar daar hoor ik geen goede verhalen over en ik wil dat ze naar een echte goede opfok staat en het liefst binnen een bereik van 60 km vanuit flevoland...
mlvanmelle schreef:In de groep waar de mijne instaat staan er nu ongeveer 15 van dezelfde leeftijd en 1 oudere (dominante) om de jongemannen in de hand te houdenDit gaat heel goed zo.
Escardo schreef:als ik het zo lees...denk ik dat ze nu dan ook wel goed staat....ze staat in een grote box met een maatje van haar leeftijd..elke dag staat ze met verschillende paarden los in de bak..leeftijden verschillen van 2 tot 14 jaar...
Ze is ontzettend braaf in de hand en af en toe een borsteltje vind ze ook fijn...
Het jammere van dit alles vind ik dat ze niet in de winter op de wei kan... maar daar in tegen kan ik haar wel altijd controleren..
Escardo schreef:Wat ik begrijp is dat de paarden in een opfok in de winter een een loopstal staan en ook niet op de wei...dat begrijp ik er uit...
Heb trouwens veel reacties ook via PM gehad het waren niet 2 of 3 mensen met een negatieve ervaring...
Maar ik ga zeker bij een aantal opfokbedrijven kijken om te zien hoe het er aan toe gaat