Wie kent Uw Stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Redneck

Wie kent Uw Stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 08:38

Heeft iemand ervaring met de stallen van Uw Stal in Heerhugowaard? Dat is het bedrijf dat ook met een banner op Bokt staat. Internetsite www.uwstal.nl. Heeft iemand van jullie ervaring met hun stallen? Ze zien er op de site prima uit, maar praktijkervaring zegt natuurlijk meer....

Alvast bedankt voor de reacties (mag ook via pb).

m_n4ever

Re: Wie kent Uw Stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 08:43

Ik heb er 2 boxen vandaan, bevallen prima, staan nu anderhalf jaar. Wel in het begin een paar keer behandeld omdat de planken gewoon 'kaal' hout zijn, vind dat de stallen een mooie uitstaling hebben (maar das persoonlijk natuurlijk Knipoog ) Heb de boxen wel schuin laten plaatsen en niet recht zoals zij op de foto's hebben (maar meer volgens corton model). Als je meer wilt weten moet je even pb-en, heb ook wel recente foto's voor je als je wilt....

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 09:11

Ik heb er 8 stallen vandaan en ze bevallen me bijzonder goed.
Afbeelding

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 11:02

Ik heb ze ook en ze bevallen op zich prima. Ik heb idd het hout ook behandeld, omdat het kaal hout is. Wel heb ik problemen met de sloten, ik heb er zelf andere op gezet.

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 14:08

Hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties. Esperanza, wat is mis met de sloten?

m_n4ever, je hebt pb.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:18

Ehm, ik heb slopers op stal. Mijn paard ramde ze eerst krom, (buiten de stal liggen net een paar lekkere plukes hooi he Knipoog ) zodat ze slechter sloten, en toen is ie met zijn halster achter de draaiknop blijven hangen, weg draaiknop. Bloos

Ik mis nu 2 van de vier draaiknoppen. Maar ik zou wel om nieuwe slotjes kunnen vragen denk ik. Maar de vriend van mijn stalgenote heeft er schuifjes op gelast. Das beter bestaand tegen de slopers (hoop ik)

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 14:28

Draaiknoppen? Dat heb ik eigenlijk nog nooit op een stal gezien... Wij hebben er wel één die erg handig is in het openmaken van deuren......

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:33

Op die foto hierboven van Irene hangt er een halster aan. Het is niet een hele grote hoor. Kan me niet voorstellen dat ie dat open krijgt....Maar ja, je hebt er handige exemplaren bij Haha!

Ik zal wel foto´s maken. Alleen ik ga morgen pas weer naar stal. (vanavond= rustavond Haha! )

Maar een vraag aan alle andere Uwstal gebruikers.

Hebben jullie ze zelf gemonteerd of dit laten doen?

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:40

Ik heb het laten doen door het aannemersbedrijf wat de hele stal gebouwd heeft en daar ben ik achteraf heel blij mee, ze hebben er namelijk ruim een dag over gedaan Haha!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:50

Ja, haha. Bij ons was het ook zo´n puzzel. Wij hebben het zelf gedaan. Maar er zat geen beschrijving bij, welk hulpstuk voor waar was zeg maar! Ik ben bij iemand geweest om te kijken, hoe het daar stond. En ik heb nog wat hoekjes en beugeltjes bij moeten bestellen, ze hadden niet overal genoeg van bij gedaan. En van andere dingen weer te veel, dus ik heb nog over!

Wie heeft er interesse? Haha!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:51

Heb vorig jaar zaken geprobeerd te doen met uwstal.nl en ben dik ontevreden. Zou mijn stallen daar nooit weer bestellen. Meer info via pm.