Hmmm, pb gaat moeilijk zie ik! Dan maar zo.
Je hebt wel een beetje gelijk met wat je zegt idd. Het ligt eraan wat je gewend bent. Jou paard ziet het verschil niet tussen een superdeluxe stal en een wat rommeligere stal. Ik persoonlijk vind het heerlijk dat ze zomer en winter buiten kunnen staan.
Wat betreft de verzorging van de paarden. Ik verzorg mijn paard zelf hoor. Zij geven wel voer, mits ik het klaarzet. Maar daar valt allemaal over te praten.
Ik heb mijn voer, omdat ik een bepaald merk voer. Maar dat wordt ook gewoon gebracht trouwens.
De huur is 125 euro per maand, maar dat is wel excl. alles, dus alleen de stal huur. Ik heb het er wel naar mijn zin, omdat je er ook best lekker naar buiten kunt.
Ze kunnen soms wel een beetje onduidelijk zijn idd. Maar dat er zoveel stallen leegstaan, komt door een conflict met de eigenaar en daardoor zijn er veel mensen weggegaan omdat ze ruzie zochten met de huurders. Toen de huurders hun gelijk kregen, konden ze dus niet langer blijven. Eigen schuld dikke bult. Dit is nog niet zo lang geleden, vandaar dat er veel stallen nog leeg staan.