Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ikenindi schreef:volgens mij is dat de standaard maat, dus kan er een paard ook in. al ben ik zelf tegen stallen. zet liever je paard altijd in de wei;) als dat mogelijk is zou dat echt mijn keuze zijn. een paard heeft ruimte en beweging nodig. en een stal kan dat niet. hooguit een loopstal...
_Rapido_ schreef:Oh in die stal past elk paard wel in hoor!
lytse2003 schreef:Je moet de schofthoogte maal 2 doen en dan weet je hoe groot je stal moet zijn. In jouw stal past een paard in.
joy76 schreef:[quote="Nini_roosje
okej want ik weest het niet zeker de stal is niet echt super hoog. (geen iedee hoe hooh hij is)
[/quote]
Ezumii schreef:Een containerstal?
Daar past ook een paard wel in hoor, ken mensen die hadden een paard van bijna 1.85 in zo'n containerstal, paard stond er prima.
superwoman schreef:Ik weet niet of je het paard alleen wil zetten?
Of is er een stal naast.
Zonder gezelschap vind ik het namelijk niet verstandig.
Het blijft een kuddedier. Dat andere mensen het doen, wil nog niet zeggen dat het goed is om te doen
sammie_44 schreef:het maakt ja niet uit hoe groot een stal is, ze kunnen zich er toch niet in uitleven..
Ylana schreef:sammie_44 schreef:het maakt ja niet uit hoe groot een stal is, ze kunnen zich er toch niet in uitleven..
Sorry hoor maar dit vind ik toch een domme opmerking...
Dus ik kan mijn paard van 170 makkelijk in een stal van 1,5 X 1,5 zetten omdat hij er toch niet in kan rennen?