Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jessbub schreef:Oke, omdat bij ons op stal alle ruinen en merries apart staan en hadden liever niet dat ze bij elkaar stonden.. maar bedankt voor jullie reacties
joyce B schreef:Alleen ruinen vind ik minder geslaagd omdat ruinen zo kunnen ouwehoeren met elkaar...
Grappig gezegd! 
Lowara schreef:ik vind juist een ruin in de groep beter, omdat al die meiden samen zo gemeen zijn.
Een ruin ertussen zorgt toch voor meer rust en stabiliteit ( of een welgemikte trap als de dames weer eens te ver gaan)
elinax21 schreef:Lowara schreef:ik vind juist een ruin in de groep beter, omdat al die meiden samen zo gemeen zijn.
Een ruin ertussen zorgt toch voor meer rust en stabiliteit ( of een welgemikte trap als de dames weer eens te ver gaan)
ook niet altijd waar, als de dames, of iig de meeste drachtig zijn kan een ruin ertussen veel rumoer veroorzaken, de merries zien hem als hengst en worden daar alleen maar rustelozer en agressiever daardoor.
) Lowara schreef:ik vind juist een ruin in de groep beter, omdat al die meiden samen zo gemeen zijn.
VeerenAshley schreef:Lowara schreef:ik vind juist een ruin in de groep beter, omdat al die meiden samen zo gemeen zijn.
Volgens mij zijn het juist vaak de merries die trappen en die de baas zijn. Geldt in ieder geval voor die van mij. Maar 1 merrie en 1 ruin bij elkaar is vaak heel knus!

ruin beschermde mij merrie