Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus echt zo'n witte. sandr0 schreef:de verpakking van die dingen daar is niet echt overna gedacht. Als je paard er 1 hele dag mee doet duurt t nog lang! Die van mij vreet m binnen een uur op. Als ik een hele goeie bui heb haal ik wel weer eens een nieuwe maar niet te vaak. te veel van die dingen schijnt ook weer niet goed te zijn dus af en toe word ie verwent.
AnneB schreef:Ik haal ook al het plastic weg.
Mijn paard eet het ook binnen een belachelijk korte tijd op, maar ze krijgt er maar heel soms één.
Gewoon de zijkanten open knippen van het plastic en dan kan je het plastic wat in het gat zit er uiteindelijk uitduwen.
Volgens mij past de steen niet eens goed in de houder wanneer er nog plastic in zit?
)
Maar dan alleen als het plastic recht is afgescheurd en dat er geen punten aan zitten.. Als die steen in de houder zit kunnen ze zich toch helemaal niet snijden aan onder, of bovenkant.
Snap best waarom die zo snel op is
Gaat bij mij altijd goed en vrij makkelijk
ik doe dit omdat mijn paard er wel aan likt en als hij halverwege is, klappen de onderkant en bovenkant van de houder op elkaar en kan hij heel moeilijk bij het laatste stukje. Als je het middelste dan laat zitten kan hij niet dichtklappen
balans schreef:Ik laat het middelste stukje altijd zitten... Ze eet het erwel omheen wegMaar dan alleen als het plastic recht is afgescheurd en dat er geen punten aan zitten.. Als die steen in de houder zit kunnen ze zich toch helemaal niet snijden aan onder, of bovenkant.
Maar die van mij neem er happen uit.. 1 hap en de halve lick-it is al weg.. Maar heeft iemand ze zelf al wel is geproefd?
Ik vind ze lekkerSnap best waarom die zo snel op is
Het stokje was laatst al een afgebroken, omdat hij er niet meer bij kon en boos werd
:p !).