Scheerapparaten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Urbs

Scheerapparaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 12:36

Hallo,

Ik ben een beetje rond gaan kijken voor scheerapparaten om de oren/staart en eventueel tastharen bij te scheren, maar ik vind die dingen zo ongelofelijk duur! En nu heb ik vandaag mn kamer eens goed opgeruimd en in mn kast vond ik nog een oude elektrische ladyshave Clown
Mijn vraag is dus, kan ik dit dingetje ook voor het bijscheren van Talente gebruiken? Vork Want waarom is er voor paarden zo'n heel duur ding nodig?

Groetjes,
Lyte

Liselot

Re: Scheerapparaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:18

heel veel mensen proberen paarden op te scheren met tondeuses voor mensen. deze zijn alleen niet gebouwd op die stugge haren en komen er over het algemeen ook niet door of zijn na een aantal keer kapot.

kijk anders eens op marktplaats voor een leuke 2e handse

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:52

Ik heb ook een scheerapparaat voor mensen.
Hij werkt prima, maar je moet er geen modelwerk van verichten.

Bij mijn fjord kom ik wel wat moeilijk door de sokken heen. Ik kneep de benen dan eerst stukje korten er dan met het scheerapparaat er langs Ja

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:51

Ik heb ook een tondeuse voor mensen! draadloos werkt prima! Ik scheer altijd de sokjes en de staart en oren en neusharen enzo ermee gaat hartstikke goed nog nooit kapot gegaan!