Ik heb gister een voorstel gekregen van de boer waar mijn paardjes staan dat we een extra stuk mochten.. (het stuk wat wij hadden was sowieso te klein dus was opzoek naar iets..) nu heb ik op dat voorstel ja gezegd (na overleg met mn ouders want hij wilde er vrij veel voor hebben). Alleen dat ging ik hem dus net vertellen zegt die beste man doodleuk "je mag het huren, maar je moet het dan zelf onderhoduen want ik doe er niks aan hé". Dus ik een beetje verbaasd, maar heb niks gezegd.
Nu vroeg ik me af.. de wei ziet er opzich nog redelijk uit, ondanks dat de paarden er de winter op hebben gestaan. Je ziet hier en daar wel wat sporen & dr zitten 3 kleine modderpoeltjes in... Wat moet ik nu aan deze weide doen? hoe kan ik dat het beste doen?
Ik heb zelf in mijn bezit geen traktor ofzo... als er bemest moet worden enz of opnieuw ingezaait... hoe moet ik dit dan doen? laten doen(iemand ongeveer een prijsinschatting? en evt een aanbeveling vanuit weelde
)? en beter.. waar kan ik het best de paarden in die tijd laten? zodat het gras wel aangroeit want dr staat nu vrijwel niks meer.Ik ga sowieso hier in de buurt ook wat rondvragen bij mensen die ik ken, maar ik ken nog niet veel mensen hier, vandaar ook even mijn vraag op bokt. dus.. wie helpt?
!
Die kan je met alle materieel en tips helpen die voor jouw situatie het meest relevant is.
terwijl dat wellicht helemaal niet nodig is voor je bodem. Want zo gooi je alleen maar geld weg