Om te beginnen bij het begin....
Ik ben een tijdje geleden gestopt met rijden vanwege een soort van 'aanvallen'. (heel erg zweten, m'n hart ging heel snel tekeer, bibberen, duizelig worden enzovoort)
Ik kreeg ze meestal na het rijden als het heel erg warm was geweest of als we nieuwe dingen gingen leren of als ik had gesprongen...
Maargoed ik zit nu niet helemaal zonder pony want ik mag Dribbel van Joyce afentoe verzorgen....
Nu zit ik er aan te denken om over een paar jaar een pony/paard te nemen voor af en toe een buitenrit te maken (als ik het geld er voor heb
)Máár ik heb 1 jaar rijervaring.
Lijkt jullie dit verstandig?
Denken julie dat ik die aanvallen ook krijg?
En hoeveel keren per week zou ik les moeten nemen om m'n rijervaring een beetje bij te spijkeren?
Ik hoop dat jullie m'n verhaal snappen...
(ben dr niet zo goed in
)Alvast bedankt!!
xxx Manon
en ik heb het over een paar jaar als ik dus al een baan heb en waarschijnlijk al meer ervaring heb op gedaan... (ook qua verzorging enzo) 
), dus dat zal ook niet meer gebeuren... en het is nu dus dat je eigelijk gewoon gezellig mee gaat als je daar zin in hebt, is dus geen 'echte' verzorgpony.... ook omdat je niet op dribbel mag en kan rijden, kan je daar verder geen rij-ervaring mee op doen. ik denk dat het niet zo'n gek idee is om eens rond te kijken naar een grotere pony die je een aantal dagen per week kan verzorgen. ik heb zoiezo het idee (ook na het lezen van dit topic) dat je liever een grote pony heb, dan een shetlander, want je vind rijden leuk (niks mis mee)... maar koop dan ook geen shetlander omdat die in aanschaf goedkoper zijn. misschien kan je eens de z-buurtseweg rond vragen voor een verzorgpony.
(Bobo en Rosanne mocht ik niet doen omdat m'n moeder het te ver weg vondt ook)