Het is niet zo dat ze het opeens heeft, maar toch houdt het me bezig..
Ik sta nu anderhalve week op een nieuwe stal. Op alle gebieden vind ik het geweldig, en Navy heeft het ook fantastisch naar d´r zin. Op onze vorige stal (en ook in andere stallen als we op vakantie waren), en nu dus ook nog steeds hier, stond ze altijd in een hoekje. Net niet tegen de muur aan, maar het scheeld weinig. Dit viel mij gisteren pas op, omdat zij nu de gehele dag op het land staat, en ik gisteravond mijn ouders nog even Navy ging showen
, en zij toen op stal stond.Waarom zou zij dit nou doen? Het is één vaste hoek, vaak degene die het meest van het luikje verwijderd is. Ze is wel gewoon ontspannen, ze ligt veel in d´r stal (ook hier), en lijkt ook niet gespannen. Ze komt wel enthousiast naar me toe als ik ´r roep, maar als ik weer weg ben gaat ze dat hoekje weer in. Ze lijkt zichj wel helemaal veilig te voelen, ik neem aan dat ze anders ook niet zou gaan liggen. Is dit gewoon een vertrouwde plek waar zij de gewoonte van maakt om in te doezelen? Een rare gewoonte? Ik vind ´t zo stom staan, zo´n zielig hoopje paard
Groetjes