jannekevol
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xjudithx schreef:Dat hij/zij buiten loopt en een stal in kan is in ieder geval goed. Maar 1 bij 2 meter lijkt me wel heel erg klein. Kan je pony zich wel draaien in die stal?
ThaGirl schreef:kan prima hoor. 1 bij 2 is wel heel klein en denk dat jij niet zo goed bent in schatten
Kiara schreef:Een schuilstal is juist heerlijk wanneer ze in de wei staat!
En als ze zich er met gemak in kan omdraaien lijkt mij dat er niks mis is!
) _Marjolein_ schreef:Als ze zich idd in de stal om kan draaien en liggen, dan is het goed! Maar ik vraag me wel af of ze daar in kan liggen van een stal bij 1,5 x 2m (maar ik ben ook niet goed in schatten)
impi schreef:lijkt me heerlijk voor je pony dat ze naar binnen kan wanneer ze wil, maar ik vind een stal van 1 bij 2 wel heel erg klein.
jannekevol schreef:_Marjolein_ schreef:Als ze zich idd in de stal om kan draaien en liggen, dan is het goed! Maar ik vraag me wel af of ze daar in kan liggen van een stal bij 1,5 x 2m (maar ik ben ook niet goed in schatten)
Ze kan er inderdaad niet in liggen.
Is dat erg dan?
gipsyboy schreef:ja dta is erg ja.
ik denk dat je een nieuwe stal moet aanshaffen en meteen een paar paarden boeken om wat te leren over paarden.
dat die ook moeten KUNNEN liggen.

jannekevol schreef:impi schreef:lijkt me heerlijk voor je pony dat ze naar binnen kan wanneer ze wil, maar ik vind een stal van 1 bij 2 wel heel erg klein.
Het is eigenlijk1,5m bij 2m, maar het is wel waar wat je zegt. Dat stalletje stond er al toen we hier kwamen wonen, en de ondergrond is van beton dus ik denk niet dat we het kunnen slopen ofzo. Ik zeg dat ook regelmatig tegen mijn ouders maarja... Je kunt niet alles hebben.