Nu zit ik erover te denken om leren laarzen te kopen. Maar, is dit wel verstandig? Ik wil niet heeeeeeel erg veel geld kwijt... okay, het is duurder dan rubber
maar ik ben niet zo rijk dat ik superdure kan kopen.. Ik wil ook met mijn laarzen kunnen lopen enzo... het is nou eenmaal voor mij geen mogelijkheid om tijdens het poetsen enzo ander schoenen aan te doen... Ik wil mijn laarzen ook niet direct als er een spatje vuil opkomt naar de laarzenpoets moeten rennen... okay, ik kan mezelf eraan wennen om ze wel na iedere keer rijden schoon te maken (moet dat dezelfde dag, of kan dat ook de dag erna???)
Ik rijd 1 keer per week... ik hoop binnenkort vaker te kunnen rijden, maar dan moet ik wel eerst weer een nieuw verzorgpaard vinden, dus vandaar...
Wat is precies het voordeel aan leren laarzen (behalve dat het mooier is
)En hoe zit het met inzakken? Doen ze dat altijd? Das toch lelijk??? Enne, hoe zit het met inlopen? Je hoort altijd dat ze ingelopen moeten worden en dat het heel pijnlijk is enzo... maar bij mijn ruitersportzaak zeggen ze dat dat nergens op slaat en dat je dan verkeerde laarzen koopt en bla bla...
Wat is nou waar, en wat raden jullie mij aan? En eventueel welk merk?
Groetjes Brenda

)