stal omgeving rotterdam oost

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Springdoos

stal omgeving rotterdam oost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 22:13

hoi hoi, wie weet er toevallig een stalling of een boer of iets dergelijks in de omgeving van rotterdam oost (dus richting zevenhuizen, nieuwerkerk, bergschenhoek en noem het zo maar op) Ik weet dat hier al een topic over is geweest maar die is van 2004 en dus niet meer zo actueel. Ik zoekd us een stalling die bij kale huur maximaal 125 euro is, maar dan wil ik er wel graag een (buiten)bak bij hebben, en het liefst ook een mogelijk voor weidegang. wanneer er wel brok e.d. bij zit wil ik niet meer betalen dan 225. van mij hoeft er niet persé een kantine en al die extra dingen bij te zitten. uitmesten kan ik ook wel zelf. gewoon een weiland met inloopstal of paddock vind ik ook voldoende..
Nou laat het weten als je iets heb...

Groetjes

Vippie

Re: stal omgeving rotterdam oost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 07:25

Weiland met inloopstallen vind je aan deze kant niet echt.
Maar stallen in die prijsklasse daarintegen genoeg.
Voor 190 euro kun je hier leuk uit de voeten in de buurt.
Langs de bergweg zuid zitten een paar stallen en maneges, paralel aan de N209 richting Zoetermeer zitten er ook veel (sta zelf op de 3B ranch in Bleiswijk).
Gewoon in de buurt rond gaan rijden en aanbellen en vragen of er plek is werkt het beste.
Op MP staan er ook veel in deze regio op dit moment.