Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

russel schreef:100 dikke max, vind ik nog veel.
3 x 3 is tegenwoordig niet groot, voor een flink paard al weer te klein. Eigenlijk rekent men 2x de stokmaat, dus 3 x 3 zijn ponyboxen.
Alleen hooi als het gras op is en dat bepaald de pensionhouder. Krijgen ze ook hooi s'avonds op stal en in de winter overdag en s'avonds?
Dus eigenlijk huur stal, hooi, stro en buiten zetten en binnenhalen. Brabant is het duurst met zijn pensiongelden, dus ik denk 100 euro per maand.
mistral2203 schreef:Wij hebben zelf ook stallen van 3x3 en daar hebben de paarden van 1.70 echt meer als genoeg ruimte in
Ik vind dat je moet kijken naar wat jij kwijt bent qua kosten, hooi, stro enzo.. Ik vind dat je er niet rijk van hoeft te worden, maar je moet zeker je eigen kosten terug verdienen!
mistral2203 schreef:Wij hebben zelf ook stallen van 3x3 en daar hebben de paarden van 1.70 echt meer als genoeg ruimte in
Ik vind dat je moet kijken naar wat jij kwijt bent qua kosten, hooi, stro enzo.. Ik vind dat je er niet rijk van hoeft te worden, maar je moet zeker je eigen kosten terug verdienen!
BlueStar schreef:Denk aan je mestafvoer of daar nog kosten aan verbonden zijn.
Het is niet leuk als jij stapels stro kijgt op je mesthoop, en jij moet betalen voor de afvoer.
Of kan je het op je eigen land kwijt?
russel schreef:mistral2203 schreef:Wij hebben zelf ook stallen van 3x3 en daar hebben de paarden van 1.70 echt meer als genoeg ruimte in
Dat van 3x3 voor 1.70 is al lang achterhaald. De nieuwe stallen bij een behoorlijk pension zijn al gauw 3,5 x 4
Er is geen rijbak, maar wel een klein losgooibakje. Er komt misschien wel een bak. Maar op 10 min. rijden van de stal is een bak waar je mag rijden. Ook zit je daar tussen 2 recreatiegebieden en na een uurtje rijden ben je bij het strand.
xxappiexx schreef:Als diegene een box van 3x3 voor snachts te klein vind moet ze maar verder zoeken.
vampiregirl schreef:jeetje, wat een lage prijzen, als ik zo mn paarden kon stallen stonden ze nu waars ook niet thuis... ik vind een prijs van zo'n 150 euro wel normaal
russel schreef:xxappiexx schreef:Als diegene een box van 3x3 voor snachts te klein vind moet ze maar verder zoeken.
Zo kun je het ook bekijken, is een andere insteek dan verkondigen dat die stallen ruim genoeg zijn. Het gaat er nl wel om of het paard lekker op zijn gemak languit kan liggen en zich behoorlijk kan bewegen in de stal.