Nou op zich denk je, dat moet toch makkelijk te doen zijn om zo'n paardje te vinden.
Verschillende advertenties hebben we bekeken en op gereageerd, telefonisch worden de wensen van mijn vriendin kenbaar gemaakt en alle paardjes voldoen aan de eisen.... Eenmaal aangekomen bij de verschillende adressen, blijken de paarden niet eens in de buurt te komen bij de beschrijving (bij een werd ons zelfs een net gecastreerde hengst gepresenteerd!
). Bij sommige adressen blijkt het een handel in (volgens mij slacht-) paarden te zijn, en wordt je bij aankomst al verdrietig van de situatie waar de paarden in verkeren.Nu is het voor een paar keer best leuk om eens te kijken wat er te koop is maar als je een paar keer voor niks uren in de auto zit wordt het knap frustrerend.
Hoe hebben jullie dit gedaan bij het kopen van jullie paardjes??? Ik zelf heb via een bekende mijn paard gekocht, en ik kende dit paard al heel lang en wist wat ik zou kopen.... helaas kunnen we voor haar niet iemand in de omgeving vinden die zo'n gelijk aanbod heeft..
Heeft er iemand nog tips voor het kopen van een paard of weten jullie leuke adressen in Midden Nederland waar goede en leuke paardjes te koop staan?
Bedankt alvast voor jullie reacties

. En ja een halflinger of fjord dacht ik ook maar dat is het enige waar ze niets in ziet....

) en zuslief en ik waren echt helemaal weg van haar en hebben haar 2 dagen daarna ook gelijk gekocht.