MysticTinker schreef:In de wei waar mijn paard staat hebben ze ook zo'n stal gebouwd.
De vergunning aanvragen heeft meer dan een jaar geduurd zeiden ze, en de stal moest groen worden geverfd. Verder weet ik niet precies waar je nog meer rekening mee moet houden.
Een verplaatsbare stal mag volgens mij wel altijd, een container ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Helaas is dit niet het geval. Wij hadden een eigen weiland, maar mijn vader verhuurde het aangezien ik niet van plan was mijn pony in haar eentje in de polder te laten staan (in de zomer stond ze er o.a. met de pony van mijn vriendin). Mijn vader kreeg van de ene op de andere dag de gemeente op zijn dak omdat er een container geplaatst was en dit mocht absoluut niet. Zover ik weet had de huurder dit ook niet met mijn vader besproken, dus kwam het nogal koud op zijn dak.
Dit is allemaal al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden hoor hahahaha. Minstens 14 jaar terug..... Wat ik mij nog kan herinneren is dat wij in eerste instantie ook plannen hadden om een stal te plaatsen, maar dat de gemeente niet meegaf. Had geloof ik iets te maken met het feit dat dat gebied beschermd was ofzo.