Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
thanks! 
)
thanks!
be_super schreef:mag ik jullie mening vragen over mijn probleem?
sinds begin januari mag ik weer met mijn paard rijden, na een gelukkig korte rustpauze, ze had een lichte peesblessure.
de pensionstal waar wij staan doet de paarden elke dag naar buiten, ben ik normaal gesproken een echte voorstander van, maar deze keer heb ik er toch een probleem mee dat mijn paard hier bij staat.
de paarden staan helemaal ''vastgezogen'' in een ontzettende blubberpoel. ik ben zo vreselijk bang dat ze een verkeerde beweging maakt! de paarden kunnen vooral rond voertijd de raarste capriolen naar elkaar uithalen.
ben ik overdreven bang?
het is OF in de vastzuigende blubber (en niet zon beetje ook).
of gewoon op stal, even in de vrij droge bak en lekker wandelen of een kleinstukje rijden.
wat moet ik doen?
mijn kleine pony'tje heeft ook een peesblessure gehad. mocht daarna wel het land in, zolang ze maar niet anders deed dan stappen, deed ze dus wel, we wilden haar wel naar buiten hebben( het was volop zomer toen!) dus toen kreeg ze elke dag voor ze het land in ging een kalmerend middel. is ook zo sneu als ze de hele dag in dr eentje binnen moet staan in de volle zomer( en dan zou ze zich nog drukker maken..)