Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), maar de beste oplossing. Misschien begint er wat te dagen en eerlijk is eerlijk. Als je zulk soort situaties probeert te verbeteren maar het is hopeloos, dan hoef je niet eeuwig toe te kijken zonder iets te doen.
.
Succes in ieder geval. joyce83 schreef:Is het misschien een optie om een bijrijder/verzorger te zoeken voor het paard? Zouden ze dit dan wel goed vinden? Ze houden dan zelf het paard, kunnen zelf rijden wanneer het hun uitkomt. Paard krijgt dan toch aandacht en beweging. Al zou het alleen al iemand zijn die poetst en aan de hand ermee gaat stappen.
Anders zou het voor het paard toch beter zijn om zoveel mogelijk buiten te staan met andere paarden. Helaas kan dit bij jou niet, dus toch een andere stalling zoeken?
Ik vind het wel fijn om te horen dat een stalhouder zich ook zorgen maakt om de paardjes die er gestald staan. Dit is niet op elke plek zo.
SiCa schreef:Ik denk idd dat je gedaan hebt wat je kon doen. Sommige mensen zijn een eigen paard niet waard. (dat rijmt...)
Marigold schreef:wat een rot probleem!
wat moet je daar nou mee..
misschien kan je de ouders duidelijk maken dat het een vereiste is dat er dagelijk met het paard wordt omgegaan.
dus dat ze maar moeten zorgen dat er elke dag iemand komt?
maar daarbij, is het probleem opgelost als de pony elke dag een uurtje uit de box komt?
je gaf al aan dat ze als ze buiten loopt de hele dag heen en weer loopt, dus vandaar mijn vraag, zou het iets oplossen als er elke dag een uur mee gewerkt wordt, of heb je dan nóg 23 uur per dag een drukke pony in de stal staan?
ik vind het echt sneu voor de pony, en heel vervelend voor jou.
en verkopen lijkt me echt de beste optie, het meisje heeft er duidelijk geen lol meer in, dus waarom zou de de pony willen houden eigenlijk?
misschien kan je toch een keer een afspraak maken met kind plus ouders, bij jou thuis om de tafel gaan, en de zaken een keer goed doorspreken?
heel veel sterkte hiermee, en ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt!