Wij hebben een instructeur op stal .. die echt heel goed les geeft en ook aardig bekend is in de omgeving.
Hij had mij al meerdere malen zien rijden op ander paarden ( omdat ik zelf nog niet kan rijden op mijn eigen ) en had ook al vaker tegen anderen gezegt dat ik er prachtig op zat.
Ook zei hij tegen mij dat hij het zonde vond dat ik geen wedstrijden ga rijden met mijn eigen zometeen .. want hij vond mij een aankomend talen .
toen zei iedereen al , als hij dat zegt !! moet je ook aannemen dat dat zo is hij zegt niet zomaar wat .
Nou kwam ik hem Vrijdag middag tegen en bood hij mij zijn paard aan !!
maar... op 1 voorwaarde dat ik hem uitbracht op wedstrijden .. geheel kostenloos voor mij !! hij betaald alles , en hij begeleid mij !!
nou zit ik nog te twijfelen op ik het zal doen ..
ik bedoel zon kans krijg ik nooit weer .. mischien is dit wel DE kans , kijk als hij in mij ziet ( op het gebied van rijden
) dan is dat natuurlijk wel mooimaar aan de andere kant... ik heb promiss natuurlijk ook nog en die blijft echt altijd op nummer 1 !!!! en... ik zit met mijn tijden .... maar inprincipe kan ik savonds rijden .
hellup wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond
sorry voor het lange verhaal trouwens