Hallo,
Misschien staat dit topic hier verkeerd, maar ik kon niet zo snel zien waar het juist staat.
Ik zou graag weten wat jullie werkende bokkers hier van vinden: ik rijd op dit moment een bijrijdpaardje drie dagen in de week. Omdat ik nu vier dagen in de week werk kan ik dit een keer 's avonds doen en twee keer overdag. Ik zit er al een tijd aan te denken om weer zelf een paardje aan te schaffen omdat ik dat toch echt het leukste vind. Ik heb vroeger een paardje gehad toen ik nog op school zat en deze heb ik net beleerd gekregen en toen zelf verder getraind en doorgereden. Nu is mijn oog gevallen op een heel erg leuke merrie van 3,5 die op het moment beleerd wordt. Nu ga ik binnenkort van baan veranderen en ik kan hier alleen full time werken en ik vraag me nu dus af of ik aan een jong paard moet beginnen als ik alleen 's avonds en in het weekend naar mijn paardje toekan of zou ik aan een wat ouder en meer doorgereden paardje moeten denken (vanaf 5 jaar)? Zijn er meer bokkers die full time werken en alleen 's avonds en in het weekend rijden/longeren enz. Paardje wordt uiteraard wel elke dag buitengezet door iemand van stal. Stal waar paard zou komen te staan heeft binnenbak. Ben benieuwd, barst maar los!
Groetjes