Als ze alleen in een bak is met plassen of modder springt ze er met veel plezier in meer modder dan plassen..
Maar als je er op zit is het een ander verhaal en hetis nu gewoon zo als je serieus wilt rijden lukt het gewoon niet als je in de buitenbak wilt rijden.. want dan gaat ze stressen met alles wat om haar heen gebeurt springt ze gaat ze er van door dus totaal geen controle ik denk gewoon omdat ze het prachtig buiten vind maar dus niet fijn als je serieus aan de slag wilt dus dan maar eerst oefenen voordat we aan het werk gaan.. ze is ook bang voor afspuiten afsponsen gaat nog wel tot dat je de spuit erop zet gewoon een angst maar kan verholpen worden..
Maar over de bak ik kan mischien het op tafel gooien pf ze een longeercirkel aan willen schaffen maar als ik de enigste ben van stal die dit wilt schiet het niet op maar het lijkt me wel handiger.. veel lessen in de binnenbak pas vrij naar 21.00 uur en zou je dan een pony los willen laten kan je het in de longeercirkel doen wel prettig en hoef je geen uren te wachten..
Dus het zou absoluut een plus puntje zijn maar ja..