dan wordt het toch best glad. Maar vanavond wordt er zout op gegooid en ik dus als het goed is moeten we straks geoon kunen rijden. Ik ben benieuwd. Hoe zit het met jullie bak? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan wordt het toch best glad. Maar vanavond wordt er zout op gegooid en ik dus als het goed is moeten we straks geoon kunen rijden. Ik ben benieuwd. Hoe zit het met jullie bak?
Zolang vriest het nou ook weer niet, en anders maak je lekker een buitenritje in de berm.
Merlynlover schreef:Als het vriest rij ik gewoon nietZolang vriest het nou ook weer niet, en anders maak je lekker een buitenritje in de berm.
Maar moet eerlijk toegeven..heb liever een ondooide'' bak hoor
Ze kan helaas ook niet meer de wei in als het gaat vriezen. Die is zo blubberig dat als het straks gaat vriezen daar dikke ijsschotsen op gaan staan! Daarom ben ik echt blij dat de viltbak gestrooid is. Altijd zo ….. als je zo een week niet kan rijden door t weer :’( 
Hier zijn complete stukken bos gewoon omgewaaid, niet normaal meer, en ook alleen bij die straat. Tja, het is niet anders. Kan ze enkel nog wat kantjes af laten knabbelen tussen de bak, wei en stal in, aan de hand.