weer of geen weer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

weer of geen weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 20:14

ik wilde graag de eerlijke mening horen van jullie, als je een eigen/verzorg pony/paard hebt, en die staat altijd in de wei, of je dan wel naar je paard gaat of denkt, ik sla wel een dagje over. (zo ben ik dus echt niet, ik ga er altijd heen, maar kom wel altijd als een verzopen katje thuis Tong uitsteken )

Lessie

Re: weer of geen weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:20

Ik ga meestal toch alleen zaterdag's!! Vingers aflikken mag niet vaker van mijn ouders dus!

Dribbel_24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:21

Ga elke dag door weer en wind naar me paardjes

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:23

Weer of geen weer, ik ga altijd naar mijn paard. Heb voor hem gekozen en heb het er voor over. Zou ik dat niet voor hem over hebben, zou ik niet verantwoordelijk genoeg zijn om een paard te nemen. (sorry mijn mening Knipoog )

Sillief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:23

Ik ook, ookal was het vandaag wel met tegenzin.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:24

Vandaag ben ik helemaal nat geregend, vind het neit zo erg als je een beetje intensief rijd word je vanzelf warmer.
Ik ga echt altijd, paard staat thuis kleine moeite.
Ik zag al die kleine ponytjes staan van mooi-weer-ruiters Knipoog

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:28

Ik ga ook altijd, hij staat thuis. Clown
Ook al is het rotweer, zoals vandaag Schijnheilig

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:29

Ik ga ook elke dag, mijn paardjes staan ook thuis.
Daarnet ook heerlijk in de regen en modder en wind in de buitenbak gereden Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:30

Ik ga áltijd. Vandaag toevallig nog door de stromende regen erheen gefietst. Maargoed, het is maar een kwartiertje van mijn huis en ik ben niet van suiker. Lachen

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:31

Regenjas aan, en gaan met die banaan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:34

Janna_ schreef:

Ik doe nooit regenkleding aan. Ook nooit een capuchon oid op. Mijn moeder snapt niet hoe ik dat kan. Heb er geen last van, een stukje fietsen door een flinke regenbui vind ik vaak niet eens erg. Haha!

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:37

Anoniem schreef:
Janna_ schreef:

Ik doe nooit regenkleding aan. Ook nooit een capuchon oid op. Mijn moeder snapt niet hoe ik dat kan. Heb er geen last van, een stukje fietsen door een flinke regenbui vind ik vaak niet eens erg. Haha!

Ik wel altijd hoor Ja
Vreselijk om met helemaal doorweekt thuis te komen, en ik heb en gloeiende hekel aan regen in combinatie met tegenwind Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:40

Ik ga gewoon meteen onder de douche als ik thuis kom. Máár als ik naar school moet, of gewoon ergens anders heen dan een paard heb ik wel een gruwelijke hekel aan regen. Mijn haar gaat ervan pluizen. Bloos

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:48

Ik heb geen last van de regen eigenlijk. Maar morgen sla ik wel een dagje over, dan kom ik niet eens richting de paardjes met de verwachte wind!! (die staan zuidwest Knipoog ) De paarden staan buiten (met loopstal) dus kunnen zelf gelukkig wel bewegen.

ladylisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:50

ik ga o0k elke dag heen weer of geen weer moet zoizo hun altijd op stalzetetn duzz en voeren en als het echt strond weer is ga ik maar niet ridjen dan doe ik het wel de volgende dag Cool

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:55

Natuurlijk! Zowiezo de stal doen, en als het niet té hard regent, even in de bak laten rennen ofzo. Zodat ze toch nog wat doen. Met dit weer zet ik ze niet op het land. Ze vertrappen het alleen maar.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:56

Ik ga altijd. Ik hoef niet, ze komt buiten, word gemest en krijgt eten, maar ik vind dat ik iedere dag iig even moet kijken of alles goed is. Meestal is het wel meer dan dat...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:58

gewoon gaan hoor! zoals al eerder gezegd; we zijn niet van suiker en smelten dus niet.
het is dat noob er echt niets aanvindt met regen en wind (en dus vrijwel constant op zijn achterbenen staat), anders zou ik ook gaan rijden. nu ben ik met flinke regen altijd gedwongen te longeren met regendeken op.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:23

Ik ga altijd, soms wel met tegenzin bv. als het zo hard regent. Maar ik ga wel, zal ook wel moeten anders krijgt hij geen eten Tong uitsteken

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:36

Ik ga door weer en wind, rij ook door weer en wind.. Een paard moet zijnbewging blijven krijgen en moet in vorm blijven. Gewoon een waterdichte jas aan en gaan met die banaan.

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:41

Mijn paarden staan dag en nacht buiten, dus ik ga als het slecht weer is niet altijd rijden.
Maar ik kom wel iedere dag (zal wel moeten, paarden op eigen weiland dus zelf voeren enz.)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:45

Mooi niet dat een beetje regen, storm of ijzel mij ervan weerhoudt naar mn paardjes te gaan! Haha!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:47

wij (ik en mijn zusje) zijn er dagelijks, twee keer per dag. 's ochtends voor school, om de paarden te voeren en buiten te brengen als ze binnen staan, en 's middags, om te rijden oid, mesten en voeren, en binnen zetten als ze buiten staan. vandaag was het reg leuk met het weer enzo, maar goed, wij hebben ervoor gekozen om paarden te houden, en die zijn afhankelijk van ons he?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:51

Mijn paard staat niet dag en nacht in de wei, maar op een manege. Maar ik moet wel een stukje fietsen.

Ik wacht meestal wel even totdat het wat droger word voordat ik op de fiets stap, maar als dat het niet word, ga ik gewoon door de regen.. Daarvoor laat ik mijn paard niet " maar even een dagje staan"

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 00:12

weer of geen weer, altijd paardrijweer!