Rubberen tegels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Rubberen tegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 14:14

Ik vroeg me af wie er hier rubberen tegels op de vloer heeft liggen en hoe ze bevallen? Verder heb ik een betonnen vloer in de stal liggen zonder afvoer (helaas). Kan ik ze dan toch gebruiken?

ursulaatje

Re: Rubberen tegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:47

wij hebben geen rubberen tegels op de vloer, maar ik denk dat, dat wel help want als bij ons de paarden hebben geslapen en ze staan op dan glijden ze uit..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:48

Ja, ook met betonnen vloer en geen afvoer kan je rubberen tegels gebruiken. Echter, dan moet het wel een dichte mat zijn (dus niet vochtdoorlatend) en zal je zaagsel en strooisel moeten gebruiken om de urine op te vangen Lachen Zo heb ik het zelf ook Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:51

Okay, ik was ook van plan om het onder de vlas te doen,heb je dan 1 grote mat voor de hele stal of heb je van die tegels die niet vochtdoorlatend zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:24

Ik heb zelf oude koeienmatten, gekregen van een collega Lachen Dus 2 enorme matten van 4,5 of 5 meter keer 1,20. Behoorlijk zwaar en dus niet echt aan te raden (zijn niet zo makkelijk in gebruik om uit stal te sleuren als je de stal wilt schoonspuiten)

mistral2203

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:02

In mijn oude stal had ik rubbere matten, niet geweldig! Als je paard heeft geplast loopt het niet goed weg, de stal blijft erg nat!
Nu staat ze op een gewone stal, waar alles wegloopt, de stal blijft veel droger en schoner!
Rubbere matten hebben wel het voordeel dat ze niet glijden, ze zijn stroef!