de prijs van een binnenpiste

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzii

de prijs van een binnenpiste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 16:58

Ik ben van plan om een manège te starten voornamelijk met pony's. In België zijn er niet zoveel en ik geef nu al les aan kinderen en merk dat de vraag groter is dan het aanbod. Een bestaande manège overnemen is veel te duur en ik zou liever iets nieuws bouwen ook omdat ik de paarden in groepshuisvesting wil houden en bestaanden infrastructuren daar niet op voorzien zijn.
Ik heb al wel wat info verzameld maar om een juist plan op te maken moet ik mij baseren op juiste prijzen. Kan iemand mij vertellen hoeveel een binnenpiste kost (de bouw, maar ook de aanleg van de bodem, ...) Alle tips zijn welkom vooral van andere manègehouders.

Natje_Spirit

Re: de prijs van een binnenpiste

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:23

Als je kijkt in de Hippo, Cap,.... zie je daar regelmatig artikels instaan voor het aanleggen van binnen en buitenpiste's misschien een idee om eens daarin te kijken? Meestal staat er wel een site op.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:25

Je kan ook bij verschillende firma's brochures aanvragen.
Ik denk dat zij toch de meest actuele prijzen kennen en ook aangepast aan het geen wat je zelf wilt hebben.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 22:45

Wij hebben buitenpisten met Geopad eentje van 20*40 en 20*60 was 2miljoen BF. 25Euro per vierkante meter, zijn zalige pisten. Gevestigd in Brecht