Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

aerdenhout1 schreef:Ik heb natuurlijk niet gezien wat hij precies doet, maar ik denk dat het been omhoog brengen bedoeld is om jou van zijn rug af te krijgen. Helemaal omdat je zegt dat hij het, als je een zweepje in je hand hebt, niet doet. Voorlopig met een zweepje rijden zou ik zeggen. Die kan je dan op een gegeven moment wel weer wegdoen, als hij begrijpt dat hij toch echt niet onder het werk uitkomt! Mijn eigen paard weet bijvoorbeeld ook precies wanneer ik zonder sporen rij en net zoals in jou geval hoef ik die echt niet te gebruiken! Slimme donders zijn het!
Arabesk schreef:aerdenhout1 schreef:Ik heb natuurlijk niet gezien wat hij precies doet, maar ik denk dat het been omhoog brengen bedoeld is om jou van zijn rug af te krijgen. Helemaal omdat je zegt dat hij het, als je een zweepje in je hand hebt, niet doet. Voorlopig met een zweepje rijden zou ik zeggen. Die kan je dan op een gegeven moment wel weer wegdoen, als hij begrijpt dat hij toch echt niet onder het werk uitkomt! Mijn eigen paard weet bijvoorbeeld ook precies wanneer ik zonder sporen rij en net zoals in jou geval hoef ik die echt niet te gebruiken! Slimme donders zijn het!