Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:
Citaat:3. De shetlander(10) en de fries (1 of 2) staan niet op ijzers maar de kwpn(8) wel moeten die er af in het weiland..?
Citaat:4. Hoe kan ik zorgen dat de wei het droogste blijft..?
Citaat:5. Ik geef ze nu om het half jaar een wormenkuur moet ik dit meerderen keren gaan doen..?
Citaat:6. Mijn kwpn van 8 heeft altijd hardvoer gehad de fries weet niet ben nog opzoek en de shetlander nooit alleen kuil mijn vraag:
Hoeveel moet ik geven aan de kwpn?
Hoeveel moet ik geven aan de Fries(die is zo en zo onder de 2)?
Hoeveel moet ik geven aan de shetlander?
En moet ik het opbouwen bij de shetlander?
En wat is jullie aanraden voor voer voor de kwpn denk ik pavo sport maar de rest geen flauw idee
Het friesje zou weinig werken inverband met leeftijd en de shetlander word 4x per gereden maar niet heel intersief dus basis denk ik?
Citaat:7. Dekens mijn kwpn staat s'winters met en de fries ga ik ook s'winters met doen maar is dat voor de shetlander ook nodig(deze word niet geschoren)?
Citaat:9. Beste vezorging hoe kan ik het beste mok,rotstraal en dat soort ziektes(wat snel opgelopen word in weilanden) tegengaan?
Citaat:10.Voeren zou ik kunnen doen om 5,6,7,8,9 uur en s'ochtens om uurtje of 7,8 maar is s'midags ook belangrijk??