bak/paddock aanleggen afrestering??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iSaBeLL

bak/paddock aanleggen afrestering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 21:38

hallo,

wij gaan een bak/paddock aanleggen . de afmetingen worden 20 bij 26. het is eigelijk voor te longeren en loslaten.

we gaan voor een witte bakrand/afrastering. maar dat is nog al moeilijk te vinden. weten jullie site's waar je dat kunt kopen? of marktplaats.
want ik heb google en marktplaats helemaal afgezocht maar niks gevonden.

en verder over de bodem. we leggen er drainage onder. en de wat voor bodem zal goed zijn daarvoor. want hij moet niet zwaar worden. maar we willen niet te veel uitgeven.

gr. janise Knipoog

iSaBeLL

Re: bak/paddock aanleggen afrestering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 22:05

weet niemand het Clown

Volare

Re: bak/paddock aanleggen afrestering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 09:54

moeilijk, wel drainage en afrastering en een goede bodem en toch goedkoop houden.
zand alleen word erg zwaar dus zal er vlas of zullen er houtsnippers doorheen moeten. ik ben hier zelf ook naar op zoek, maar echt goedkoop is het niet te vinden!
een witte afrastering heb ik ook nooit gezien, wij hebben een zwart band (beo band heet het d8 ik) om de bak heen zitten ik heb alleen geen flauw idee of dit ook in het wit te verkrijgen is.
wat je natuurlijk altijd kan doen is een houten hek er omheen zetten en het wit schilderen. dus wat voor een materiaal moet het precies zijn?