Ik ben me een beetje aan het verdiepen in m'n pony thuis stallen. De een staat al thuis dus het is niets nieuws, maar met die pony rij ik niet omdat het een shetlander is en ik wat te groot en te zwaar voor hem ben
Ik rij trouwens vooral dressuurmatig met af en toe een sprongetje, buitenrijden doe ik zowat niet. M'n pony is overigens wel verkeersmak. Maar aangezien een bak bouwen nog niet haalbaar is zouden we misschien in de bak van de buren kunnen rijden tegen een vergoeding, dit is wel op 10/15 minuten stappen. Ook kunnen we op het weiland rijden als deze droog genoeg is, we hebben thuis zat weiland ( boerderij ) dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Maar er zijn waarschijnlijk wel meer mensen die hun paard thuis hebben staan en geen bak hebben, hoe doen jullie dat ? Rijden jullie naar een bak in de buurt ? Zo ja, wat is de maximale reistijd voor jullie, wat is te doen ? En hoevaak kunnen jullie op het weiland rijden ? Hoe doen jullie dat als het vroeg donker is, een goede reflectieset met lampjes erop en dan naar de nabijgelegen bak of rijden jullie dan niet ?
Kortom ik heb een heleboel vragen

Groetjes Marijke