Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

maupiepleun schreef:Ik ben voor Koolzaadstro! van Rapsodie:
Rapsodie is een puur natuur koolzaadstro-produkt. Dit koolzaad wordt milieuvriendelijk verbouwd en bevat geen bestrijdingsmiddelen. Het koolzaadstro wordt gehakseld en dusdanig stofvrij gemaakt. Speciaal voor paarden die lijden aan luchtwegenaandoeningen.
We hebben ook even vlas (Lavor) gehad, wat een hel in vergelijking met Rapsodie! Vlas was in verhouding veeel stoffiger, ik met mn allergie en astma vond het vreselijk om een nieuw pak erin te doen. Paard heeft ook tijdje gehoest.
Met uitmesten veel vervelender.
Rapsodie: super anto stof, mest heerlijk uit!
Gewoon een basislaag en elke dag beetje bijhouden ideaal![]()
Stro heb ik ook wel eens laagje van gehad, maar vond het eigenlijk maar niks, wordt zo'n bende

kojak schreef:maupiepleun schreef:Ik ben voor Koolzaadstro! van Rapsodie:
Rapsodie is een puur natuur koolzaadstro-produkt. Dit koolzaad wordt milieuvriendelijk verbouwd en bevat geen bestrijdingsmiddelen. Het koolzaadstro wordt gehakseld en dusdanig stofvrij gemaakt. Speciaal voor paarden die lijden aan luchtwegenaandoeningen.
We hebben ook even vlas (Lavor) gehad, wat een hel in vergelijking met Rapsodie! Vlas was in verhouding veeel stoffiger, ik met mn allergie en astma vond het vreselijk om een nieuw pak erin te doen. Paard heeft ook tijdje gehoest.
Met uitmesten veel vervelender.
Rapsodie: super anto stof, mest heerlijk uit!
Gewoon een basislaag en elke dag beetje bijhouden ideaal![]()
Stro heb ik ook wel eens laagje van gehad, maar vond het eigenlijk maar niks, wordt zo'n bende
En wat betaal je daarvoor? en waar kun je het kopen, nooit van gehoord maar het klinkt goed.