troep bij genitalien

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chicopicaro

troep bij genitalien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 18:07

mijn paard heeft een beetje viezigheid bij zijn genietalien lijkt het haast wel ,ik weet niet of dit normaal is t is een beetje wittig en ik het is me nog niet eerder opgevallen eigenlijk, wat zou het kunnen zijn en wat is er eventueel aan te doen ?

Kyona

Re: troep bij genitalien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 19:18

Is het een ruin of een merrie?
De zwarte smurrie bij een ruin is een soort kokervet. Als het witgeel is zouden evt. velletjes kunnen zijn. Je kan het met handwarm water en een washandje een keer schoonmaken. Oppassen met zeep, olie enz want daar kunnen ze allergisch op reageren en dan kan het heel erg opzwellen.

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:42

het is inderdaad een ruin , ik zal het schoonmaken , kan het niet iets anders zijn ? kan het ook zijn dat de zwarte smurrie die op zijn benen zit af en toe aan de binnenkant , daar vandaan komt ????

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 08:49

Als je paard zo veel afscheiding heeft dat het tegen zijn benen aan komt dan zou het ontstoken kunnen zijn...
Vind hij het vervelend als je aan zijn koker komt?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:39

[MD] > [VSW]

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 10:24

Ik weet niet of dat het is trouwens hoor wat op zijn benen zit , kan ook wel andere troep zijn.... ik zal t schoonmaken en in de gaten houden... bedankt !

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:27

Mijn ene paard heeft het ook vrij vaak en wat te veel.
Hij heeft dan idd ook die zwarte smurrie aan de binnenkant van zn achterbenen liggen.
Dit komt (denk ik) als hij ligt en hij laat zn penis ook 'ontspannen' zegmaar, dan ligt ie op zn been.

Ik durf je alleen niet te vertellen wat die wittigheid is. Ik zie altijd alleen maar zwart Knipoog

Voorzichtig schoonmaken en als je t niet vertrouwd even een keer na laten kijken door je DA of t geen ontsteking is oid.