Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
StalHaast schreef:Elke dag de drolletjes eruit en eens per week de natte plek
Citaat:Is het niet zo dat vlas makkelijker is af te voeren dan houtkrul? Zou ook een argument kunnen zijn...

StalHaast schreef:Zoals ik al eerder heb vermeld, mijn pony at ook stro, van het vlas blijft hij mooi af
je zou eens een week of 2 een paar pakken als proef kunnen nemen?
erleyne schreef:Wij mengen het nieuwe vlas inderdaad ook altijd met het vlas dat al in de stal lag. Alles om het minder aantrekkelijk te maken om er van te eten!

Foogul schreef:Houtkrul veroorzaakt nog weleens hoefzweren, met vlas heb je daar veel minder kans op
). Sinds een maand hebben we in de nieuwe stal de pensionpaarden op stro staan (wens eigenaar). Het is veel goedkoper maar als ik zie wat een werk ik er van heb...nee doe mij maar vlas
jessie84 schreef:Ik vind het ook goed spul alleen 1 ding het klonterd zo onder de hoeven.Zijn er meerdere die dit hebben of zou dat ook met de kwaliteit temaken hebben
, als de stal erg schoon is doordat ik de avond ervoor schoon vlas erin heb gegooid, heeft hij juist hele schone hoeven...