Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

berk schreef:Ik ben niet te beroerd om te mesten hoor, ik mest elke dag 6 boxen, daar gaat het me niet om. Deze week konden ze niet naar buiten, omdat het weiland klei is, met enorme plassen en ze er nu op laten betekent weiland kapot. Vandaar dat het zich nu erger voor doet.
Zijn stal is gewoon zo nat dat je erin loopt te soppen, ook al staat hij er alleen maar overdag. Ik dacht dat zaagsel de best absorberende bodembedekker was, maar een baal is best prijzig. Als je om de dag minstens een nieuwe baal moet toevoegen dan is dat behoorlijk prijzig en we hebben geen geldboom in de tuin, jammer genoeg. Dus ik ben op zoek naar wat alternatieven. Beperking van water vind ik ook niet de beste oplossing, als ze drinken zullen ze het wel nodig hebben denk ik.
XchantjuhX schreef:Ik zou eerst de reden achterhalen van het vele drinken... em dan pas eventueel het water afsluiten en zelf water geven. Er zijn veel ziektebeelden (bijvoorbeeld m.b.t. de nieren) die veel drinken als symptoom hebben.
], maar de meeste mensen zijn om allerlei redenen niet bereidt om het eens te proberen.