Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:Ik vind het enorm veel.
Jij bent zwanger, jij zoekt hulp
Iemand haalt je uit de brand en moet ook nog zoveel betalen ook
runningkawa schreef:Manege heb je geen verplichting
Manege moet er de kost aan verdienen.
Zelf wil je hulp, de manege niet.
Totaal geen vergelijk.
Ik heb zelf vroeger ook paarden van andere gereden, maar was er altijd, sloeg nooit over.
En zo ken ik meer mensen.
Maar geen van alle betaalde we. We hielpen wel mee met mesten, tuig schoonmaken enz enz
KellyG schreef:runningkawa schreef:Manege heb je geen verplichting
Totaal geen vergelijk.
Ik heb zelf vroeger ook paarden van andere gereden, maar was er altijd, sloeg nooit over.
Maar geen van alle betaalde we. We hielpen wel mee met mesten, tuig schoonmaken enz enz
manege heeft niet zoveel vrijheid. leuk een uurtje rondjes rijden op een oud afgeracht paard.
mijn bijrijdster hoeft verder niks te doen, spullen maak ik zelf schoon, uitmesten en voeren wordt gedaan. Er zijn 2 binnenbakken waar je gebruik van kan maken, groot natuurgebied om lekker buiten te rijden..
wat wilt ze nog meer?
En trouwens als ze het te duur had gevonden had ze het ook niet gedaan, dus er zijn mensen die het begrijpen en het er voor over hebben.
Het zou ook wel lekker makkelijk zijn als niemand wat zou hoeven te betalen. Dan zouden er waarschijnlijk weinig mensen een paard hebben gehad, dan hadden ze allemaal verzorgster geweest.
KellyG schreef:runningkawa schreef:Manege heb je geen verplichting
Totaal geen vergelijk.