Ja ik ben een jongen sorry hoor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 16:00

hehe lol myla. Leuke meiden dus mmmmm Knipoog
en ja das wel waar, je leeft maar 1 keer. ik zie het al meer en meer zitten hoor!!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:06

Tomm schreef:
. ik zie het al meer en meer zitten hoor!!!


dus, waar wacht je nog op? Go for it Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:27

JUST DO IT Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 17:17

tja,

en waarom denk je dat mijn instructeurs ook (dressuur)wedstrijden rijden? Dat doe je ook alleen als je het leuk vind, en die schamen zich écht niet hoor!!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:19

Gewoon doen, ik heb ook al heel wat rare gezichten en reacties gekregen, zeker toen ik nog op de middelbare school zat. Moet je echt lak aan hebben, mij interesseert het echt helemaal niks. Gaat er toch om wat *jij* leuk vind?

Ilindra schreef:
JUST DO IT Haha!


Copyright (c) Nike Lachen

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:31

Idd, gewoon doen.
Wat zullen die "vrienden" van jou straks jaloers zijn als jij elke keer tussen hordes meiden mag hobbelen. Er zijn veel meisjes in de dressuur en die heben het liefst een paardenman dus Knipoog

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:38

idd gewoon doen.
als jij straks als een toppie kan rijde en je neemt een van je vrienden mee en die hobbelt als een zak aardappels hebben ze vast wel door dat paardrijden helamaal niet zo saai en dom is.
vooral niet als je je vrienden laat zien wat middengalop is of rengalop lekker hard.
wedden dat ze het geen mietjessport meer vinden
succes.
en voor informatie er zijn genoeg jongens hier op bokt dus daar kan je het eventueel ook aan vragen.

groetjes kathleen

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 00:27

Vanharte bedankt voor de eerlijke reacties!! Hoop jullie nog allemaal beter te leren kennen!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 01:59

Ik ben ook een jongen van 17, en ken het gezeur Lachen Ik rijd western, maar heb hiervoor altijd dressuur gereden, en ook commentaar gehad van mensen. Maar ik heb en had er plezier in, en had gewoon schijt aan die mensen. Zij wisten niet wat leuk was Haha!

Nu ik western rijd is het gek genoeg over, zeker nu ik ook nog een eigen paard heb, zeggen mensen niets meer. Waarom weet ik niet, maar volg je hart, doe waar je zin in hebt! Je leeft maar een keer en in de paardensport loopt er een hoop vrouwelijk schoon Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Re: Ja ik ben een jongen sorry hoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 08:15

Tomm schreef:
Is paardrijden, dressuur dan echt enkel voor meiden?
Oh ik ben een jongen en zou heel graag beginnen met paardrijden.... Verdrietig
Stom?
Ik ben iemand die vroeger skater was.... mijn kledij: levis 525, o'neil shoes, adiddas trainingvest of G-sar t-shirt en zo.........
Wel waarom zou ik niet kunnen beginnen met paardrijden? Door mijn F*ucking vrienden ------> HAHA paardrijden, maar ik doe dat zo graag, dus zou ik willen beginnen ermee...... suggesties..?????


Hoi Tom,

Nee hoor, paardrijden is helemaal niet alleen voor meiden. Gelukkig maar. Mijn vriend is twee weken geleden op Maaraak gaan zitten en hijis helemaal verslaafd nu. Hij is nog een beginner maar gaat snel vooruit. En geloof maar dat zijn vrienden zullen lachen hoor. Ze zullen zelfs gaan aandragen dat ik hem gedwongen heb. Nou gelukkig iedereen die mij en Maaraak kent weet dat dat niet het geval is. Hij is er zelf opgegaan, heeft zelf de band met hem opgebouwd en heeft nu les. En les begint altijd met dressuur.

SUCCES MET JE RIJDEN!!!!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 09:04

Niets van aantrekken dus. Een goeie vriend van mij is op zijn 8ste geloof ik begonnen met paardrijden, rijdt nu ook en is een lekker ding!! Hij heeft een eigen paard, hordes meisjes om hem heen, en hij is echt de populairste op de manege... En zoals al vaker is gezegd, kijk maar naar de topruiters...

Groetjess....

PS Wat ik ook heb gemerkt... Laatst met zo''n kinderorganisatie, dat jongens het veel sneller en makkelijker oppakken dan meisjes...

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 10:23

de eigenaar is ook een man en die doet dressuur en springen en wij hebben nog wel meer jongens/mannen hoor...helemaal niet raar

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 12:37

ff btw wat heb je aan vrienden die je niet in je waarde laten en je waarderen zoals JIJ bent !! ... als die vrienden zo denken zijn ze je niet waard !!

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:47

Gewoon doen dus en lekker maling hebben aan die 'vrienden' van je. Op de manege leer je trouwens ook zat mensen kennen, dus eenzaam zal je niet worden!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:57

Paardrijde is helemaal GEEN MEIDENSPORT, je zegt dat je dressuur wilt rijden, nou kijk maar eens rond op de wedstrijden, zie dat er ook genoeg jongens bijrijden hoor, overigens denk ik meer in het springen maar in de dressuur kom je ze ook genoeg tegen hoor! gewoon doen, het is hartstikke leuk. bij mij in de klas zit een jongen die z dressuur rijdt, en in mijnb klas die hoofdzakelijk uit jongens bestaat lachten ze hem in het begin allemaal uit, maar nu niet meer. hij heeft een paar van die lachebekkies een keer meegenomen naar zijn huis, en heeft ze laten rijden, en dat vonden ze allamaal heel leuk behalve eentje dan. kijk eens rond naar een goede manege bij jou in de buurt. zorg dat je goed les krijgt.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:39

Gewoon doen wat je leuk vindt! En als mensen het daar niet mee eens zijn, respecteren ze je niet zoals je zijn --> geen echte vrienden dus

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:57

Mijn vriend rijd ook paard dus laat ze toch zagen en doe waar je zin in hebt!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 19:55

Idd zoals iedereen al zegt, gewoon doen! Volgens mij verschilt het ook een beetje per land of het een vrouwen of mannensport is. In Nederland lijkt het dan wel alsof het vooral vrouwen zijn die dressuur rijden, maar in Spanje is het toch(?) juist weer een sport waar vooral (stoere Cool ) mannen aan meedoen! Bij Barrelraces (ik spring even over naar de westernsport Haha! ) in Europa zie je veel mannen meedoen, maar in Amerika is het juist een vrouwensport en zie je nooit mannen.

Maar ja, eigenlijk betekend dressuurrijden alleen maar "trainen", dus iedereen die op een verantwoorde manier met de paardensport bezig is, (springen, eventing, western etc.) rijdt dressuur.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 22:12

Kijk maar naar Arjan Teeuwissen he!!
Die rijdt toch ook dressuur?
En Hans-Peter Minderhout!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 22:57

Afbeeldingmijn vriend is een 'stoere biker met tattoos' maar vindt paardrijden ook best leuk. Hij vind het alleen jammer dat er niet zo'n goede rem als zijn motor op zit. *LOL* Afbeelding

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:35

Bij osn op de manege rijden eigenlijk best veel jongens. De meisjes zijn wel in de meerderheid maar gauw zit er al wel 1 tot 2 jongens in 1 les en ik sta er ook niet echt gek van te kijken. Dood normaal toch??

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:57

Hoi ik ben ook een jongen en ik zit nu ook 2 en een half jaar op paardrijden ik ben er gewoon opgegaan en mijn vrienden lachte me wel eens uit maar dat moet je gewoon negeren, op een gegeven moment zijn ze het gewend. Als je wil paardrijden moet je gewoon niets aantrekken wat hun ervan zeggen daarna komt alles goed. Mijn vrienden zeggen er niets meer over nu.

Suzanne_18

Berichten: 821
Geregistreerd: 28-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:41

En, Inmiddels overtuigt van het feit dat paardrijden niet alleen voor meiden is? Zo niet, hier is nog een paar argumenten om het wel te gaan doen Haha! ! Vroeger mochten de vrouwen nieteens paardrijden, toen was de plaats in het zadel alleen voor de man bestemd. Dressuur is in het leger (dus alleen maar mannen) ontstaan want in de oorlog had je een lenig en flexibel paard nodig die zich in alle bochten kon wringen om de vijand te kunnen ontwijken en aanvallen. In de Spaanse Dressuur kan je dit heel goed terug vinden, sterker nog, oorlogspaarden werden vroeger net zo getraint. Denk daarbij maar eens aan het het achteruitschoppen in de lucht waarbij alle vier de benen van de rond zijn, als je snapt wat ik bedoel... Zeer effectief om je tegenstander uit het zadel te helpen Extreme duivel ! Sorry, ik zie dat ik enigsinds aan het afdwalen ben. Maar samengevat: Mannen, paardrijden zit jullie in het bloed, maar helaas zijn er maar weinig die daarvoor uit durven te komen Knipoog !

Veel plezier met paardrijden!!!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:43

ik ben t helemaal met suzanne eens!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:04

hey
mijn vriend rijd paard hij springt en rijd samengestelde wedsrtijden
en hij schaamd zich er niet voor
en als jongens die rijden homo zijn waarom heeft hij dan verkering met mij?
ik vind gewoon dat ieder zijn eigen hobby heeft toch?
xxxxxxx